Klachten
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pokemonkaarten.nl. Bent u niet tevreden over het product dat u bij ons besteld heeft of heeft u een klacht over een product van ons?
Neemt u dan contact met ons op en leg ons uit wat voor klacht u heeft. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen met een voorstel om tot een passende oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.